Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-09, 19:01   #48
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Hvor mange serviser har dere?

Uff, jeg har for mange pene-skjøre-må-ikke-brukes-kaffeserviser for jeg har arva etter min mormor, og har ikke hjerte til å kaste de ( enda)
Det ene er kjempe pent, med broderte blomster og har en hedersplass både i stua og kjøkkenet. (åpen løsning )
Utenom det har jeg et kaffeservise jeg bruker til anledninger, og det er et som min mor fikk til sitt bryllup. Det er glass med noe trykk på.. Altså ikke noen farger, bare vanlig glass farge. Det går til alt.. Det har jeg også i dessert-varianten og middags-varianten.

Ellers bruker jeg bare det vanlige ikea greiene til hverdag om jeg får "uformelle" gjester. Ikke at det andre er så pent, men nostalgisk må vite.