Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-09, 15:42   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?

Nja. Jeg er kjent for å være lite konfliktsky og ganske direkte av meg. Men jeg er nok litt mer ettertenksom i virkeligheten. Dvs jeg tenker litt mer før jeg kaster meg ut i en diskusjon. Det er ikke bare å "slå av" når man ikke gidder mer.

Nå er også dette et diskusjonsforum, dvs et sted man skal utveksle meninger. Jeg kan godt si at jeg ikke har like mye meninger sånn i det daglige, og jeg bruker ikke så mye tid på å kverulere med folk. Da ville jeg nok slitt meg ut tror jeg. Så svaret er vel nei, og jeg mener også at det bare skulle mangle egentlig. Et diskusjonsforum er nettopp _det_. Mitt private liv i "RL" er noe helt annet. Men jeg kan stå for det aller meste jeg har sagt her, uten å blunke.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat