Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-09, 16:04   #7
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Det vil vel avhenge ganske mye av hvor parkeringsplassen er?
Vi lar alltid bilen stå å gå om vinteren.
Bilen min er ikke i så god stand at jeg kan sjangse på at den starter uten videre i 20-35 minus grader. I tillegg hadde den en feil som tapper batteriet.
Hadde en eller annen gjøk stoppet bilen mens jeg var inne å leverte hadde jeg blitt aldeles rasende!! Tenk om jeg hadde stått der med en nyfødt på armen, 30 minusgrader og ingen bil som gikk? Fordi et nek skulle leke politisk korrekt?
Nei vettu hva!
Vi har opplevd at det var skiltet i den andre barnehagen og der parkerte jeg selvfølgelig langt unna, når bilen sto å gikk.

Forresten så avgir en kaldstart langt mer avgasser enn om bilen får stå å gå noen minutter mens man leverer i barnehagen.
Så det så

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat