Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-09, 13:25   #80
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Nå har det kommet opp lapper på døra i barnehagen, i tillegg til at det allerede var informert om på foreldremøtet i høst + på websiden. Parkeringen er klin inntil barnehagen, og det er i bunn og grunn ingen årsaker til å holde bilen i gang egentlig. Selv babyer tåler da frisk luft.

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg hadde blitt flyforbannet om noen hadde skrudd av bilen den gangen vi hadde en bil som stoppet og ikke startet igjen om den ble kald.

I couldn`t care less.

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg vil svært gjerne se dukumentasjon på at det er ulovelig å la en bil stå på tomgang 3-4 minutter med et spedbarn i bilen, på en parkeringsplass, uten bebyggelse i umiddelbar nærhet.
Mitt lensmannskontor syntes ikke dette var å bryte loven nemlig.
Så fram til noen kan finne en dom på dette, så vennligst avstå fra å kalle meg en kriminell.

Du går vel ikke fra en baby i bil?

(da har jeg mange andre ord jeg også kan bruke)

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat