Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-09, 15:37   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Derfor konkluderer jeg med at jeg burde hatt mer kunnskap om tema før jeg lagde en diskusjon om det. Derfor konkluderer jeg med at jeg har lært at man bør ha endel kunnskap om et tema før man starter diskusjon om det. Men samtidig kom det frem noen elementer i tråden som ville vært fine å diskutere videre på, som jeg syntes var interessante men som får lite fokus fordi min manglende kunnskap tar plassen.

Personlig setter jeg pris på å lære nye ting her inne. Jeg overfører det til å gjelde dere også og regner derfor med at det ville vært en tråd som hadde gjort større suksess her inne om jeg kunne lært dere noe nytt om tema, brukt en annen mer kunnskapsrik argumentasjonsrekke. Er det urimelig av meg?

Vi har hatt mange gode diskusjoner som har hatt sin opprinnelse i at trådstarter ikke har hatt filla snøring på temaet som blir tatt opp. De kan starte enten ved at trådstarter stiller et helt åpent spørsmål eller at trådstarter kaster en hinsides påstand ut i løse luften. Det skal innrømmes at den siste varianten ofte er morsommere for oss andre enn for vedkommende som startet diskusjonen da.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat