Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-09, 15:48   #228
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes vanligvis ikke det er så spennende med diskusjoner som 1) baserer seg på gamle, udokumenterte klisjeer og 2) bruker åpenbart tendensiøse argument ("Vil vi at kvinner og menn skal være helt like, eller synes vi det er fint om folk kan få lov til å være seg selv først og fremst"). Forøvrig synes jeg du fikk en hel del saklige og/eller spennede svar, selv om du ikke fikk de svarene du hadde forventet eller håpet på.

Om du kikker på svaret mitt ovenfor så synes jeg også at jeg fikk en hel del saklige og spennede svar. Jeg var veldig glad for å lære om egaliteten i jeger og sankersamfunnet og synes at him traff spikeren på hodet med sine påpekninger om pendelen som var på tur tilbake den andre veien. Glitterchick og skilpadda var som vanlig veldig kunnskapsrike og jeg synes det var fint at glitterchick kunne lære meg om det programmet fra Harald Eia som hun refererte til.
Jeg presenterte ikke påstandene som mine egne, faktisk følte jeg at jeg gjorde nettopp det motsatte ved å poengtere at det ikke var min egne påstander jeg viste til. At kildehenvisningen ikke var god nok er en helt annen sak men bekrefter for meg bare det jeg forsøkte å si her i første innlegg, at jeg burde hatt mer kunnskap før jeg startet diskusjonen. Derfor synes jeg heller ikke at jeg gikk inn i diskusjonen med veldig sterke føringer for hvilke svar jeg ønsket meg tilbake igjen.
Men jeg synes det er vansklig å få til en fruktbar diskusjon og gå videre på de spennede elementene som ble presentert når jeg må diskutere med argumentsjoner som går på urk og steike så lei jeg er av sånne påstander osv. Så ja, du har rett i at det ikke var den tilbakemeldingen jeg hadde sett for meg.