Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-09, 02:01   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid mellom når en må mellomlande?

Nei, det er ikke for kort tid. Lufthansa har f.eks en "rute" fra Oslo via Düsseldort til Miami som bare har 40 minutters mellomlanding. En gang har det ikke gått for oss, men da får flyselskapet ordne nytt fly til deg (i vårt tilfelle ordnet de med et annet flyselskap). Forsinkelsen var også på vinteren og på grunn av mye snø på Gardermoen.

Jeg skulle ikke være urolig med så pass lang mellomlanding (jeg vil helst ikke ha lenger for det er jo bare slitsomt å sitte og vente). Flyet går jo på formiddagen og så tidlig på dagen er det som regel ikke mye forsinkelser å sommerhalvåret.

Jeg tror at dere ikke må hente ut bagasjen og sende den videre. Jeg har dog aldri landet på Prahas flyplass og der kan de ha forskjellige rutiner, men normalt så må du ikke hente ut bagasjen når du skal videre ut fra landet, med samme flyselskap/gruppe og det gjetter jeg at dere skal.

Jeg skulle ikke være det minste urolig her, skjer det noe så skjer det, da er det bare å spørre seg frem hvor dere kan få hjelp og se til å jobbe for å få første mulige fly videre.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat