Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-09, 02:35   #189
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

Hvor lange blir deres skjerf?

Jeg bor jo på et sted som normalt sett er ganske varmt, men det kan jo ha sine kaldere perioder. Derfor har jo ikke de fleste vennene her så stort behov av å få slike skjerf i ull. Hvordan tror dere at de blir i bomull? Er de greie som pynteskjerf eller er det noen som har oppskrifter på noe som kan passe mer som bare pynt?

Er det noen som er flink på garner som da kan anbefale meg garn (gjerne i flere farger) som kan passe og som jeg får kjøpt her? Dette var jo nemlig gøy! Det jeg gjør nå syns jeg selv blir i kjempeflotte farger. Det eneste som irriterer meg litt var at det var en skarv i nøstet så en av de flotteste fargene i nøstenet ble plutselig avbrutt av en helt annen farge. Ellers er overgangene veldig flytende så det var litt dumt. Jeg må dog kjøpe mer garn for å bli ferdig ser jeg. Jeg skal strikke så langt som jeg kommer på et nøste så skal jeg regne ut hvor mye jeg trenger for å bli ferdig med det jeg holder på med + et til.

Sist redigert av Pelen : 12-11-09 kl 02:41.
Pelen er aktiv nå   Svar med sitat