Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-09, 09:06   #240
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det har jeg også opplevd, mange ganger. Min teori er faktisk at noen er lettere å være enige med enn andre, sånn helt uavhengig av hva de faktisk mener. Jeg tror faktisk ikke at alt jeg skriver er så hårreisende at ingen deler mitt syn på saken, men likevel er det ofte bare "motstanderne" som svarer i tråden. De som er enige, viser det gjerne pr.grønnprikk og ikke ved å si sin mening i tråden.

Det har jeg opplevd mange ganger også, og har ofte tatt meg i å ønske at bare EN av grønnprikkerne skulle støtte meg i tråden. Samtidig har jeg full respekt for at ikke alle orker/har interesse av å stå i hardt vær i tråder på et diskusjonsforum. Selv er jeg glad i å diskutere og er gjerne uredd i diskusjoner både her og i RL - men mange synes slike diskusjoner er en belastning. Noen har kanskje heller ikke lyst til å oute meninger som kan være "mot røkla" og tenker kanskje at det kan bidra til en båssetting når de egentlig ønsker en nøytral rolle på FP. Det kan jeg også godt forstå - det er tross alt ikke jobben vår dette, men ment å være en hyggelig fritidsaktivitet som skal bidra til hvilepuls - ikke stress og belastning.