Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-09, 10:40   #255
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?

Jeg liker meg, jeg liker takhøyden og jeg liker det når diskusjonene tar av, jeg liker også fjaset og avsporingene, jeg liker at dager der jeg er i husmormodus kan jeg diskutere saloklassik versus salospray, jeg kan drømme om lilla t2h dresser og jeg kan diskutere annet pjatt når det er der jeg er... I stedet for å plage livskiten av Gubben med ting som intereserer ham midt på leggen.

Jeg kan også diskutere følsomme tema tenke høyt sammen med mennesker med kunnskap og kompetanse til å faktisk avogtil få meg til å innse at jeg kan ta feil, og noen ganger blir jeg overasket over at en haug "streitinger" kan være enig i hva jeg tenker, jeg kan komme med hjertesukk og syte når ting går ad dundas, eller hemmningsløst skryt når ting går strålende.

Jeg trives med både fjaset og allvoret og PK faktoren har jeg egentliig ikke lagt noe særlig merke til, noen diskusjoner har gitt meg litt dårlig fordøyelse som feks. evindelige tråder om IQ og små elitistisk gjennsidig verbalonani, men er jeg i rette formen kan jeg sikkert være like ille.

Vi har litt tendenser til å geniærklære både oss selv og ungene våre, MEN jeg har også opplevd at fp er det eneste stedet jeg ville finne på å snakke om ting jeg andre steder ville bli dømt og få smålige fordommer som svar når jeg har hatt bruk for å lufte litt.

konklusjon: Me like, me love og de trådene som ikke treffer dagsformen lar jeg vær og lese den dagen.

era er ikke aktiv   Svar med sitat