Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-09, 13:26   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen influensatall

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Uten at jeg har tid til å finne frem linker nå, men man forventer vel omtrent 500 dødsfall eller noe slikt på grunn av svineinfluensaen.

I Norge?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Nå vet jeg ikke hvordan det er med svineinfluensa, men statistikk over dødsårsaker og innleggelser er vel ikke helt til å stole på?

Leser man SSBs tall over offisielle dødsårsaker er det andre tall som kommer opp enn tall som legges til grunn for hvor mange som faktisk dør av en sykdom i løpet av ett år.

Det er i alle fall slik man opererer med registrering av dødsfall som følge av barnesykdommer, så vidt jeg har skjønt. Hvis det rapporteres at XX antall døde av meslinger i 1956, så er det ikke inkludert de som døde av lungebetennelse, selv om lungebetennelsen var en ettersykdom etter meslinger.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat