Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-09, 16:54   #3
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen influensatall

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Det er vel fordi at SI rammer unge, friske mennesker. Om man så er i en risikogruppe, som f.eks. astma, så er jo ikke det legitim grunn synes jeg for å bukke under ved influensa. Det er dette jeg synes er så fælt.

Jeg tror også at legekontorene er snare med å sette diagnose influensalignende symptomer, som så blir synonymt med SI.

Du sa det jeg tenkte å si.
Leste i avisa her om dagen at det et sted i nærheten så hadde de testet 40 stk med influensasyntomer, og bare 2 av de hadde positiv test.

Vi regner med at 5 av oss 6 her i huset har hatt det, vi var syke samtidlig, og 10 åringen testet positivt.

Jeg kjenner ei jente på 16 år som døde av svineinfluensa den 1 november, Veldig trist. kjente hele familien godt. Hun var i risikogruppa.