Tråd: Supersize me!
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-07, 19:54   #11
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Supersize me!

Neida, det er ikke breaking news at man blir syk av å bare spise Mc donalds-mat, men filmen sa jo en del mer enn det. som for eksempel å sette fokus på hvor vanskelig det er for amerikanske myndigheter å gjøre noe med fedmeproblemet så lenge det blir sett på som en menneskerett for 12-åringer å kunne drikke 2 liter brus hver dag, eller velge mellom frityrstekt mat og salat.

Jeg ble faktisk litt imponert over hvor sjokkert og bekymret han ene legen ble. Kan jo godt være han overdrev, men jeg den sammenligningen fettlever/skrumplever var ganske skarp.

Forøvrig ser jeg ikke fram til at deg skal være like greit å hetse usunt tjukke folk som å hetse røykere. Det der med å hetse synes jeg i det hele tatt ikke noe om.

Forøvrig varierte jeg mellom å være kvalm, og få litt lyst på en liten bit av en av de hamburgerne.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat