Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-09, 07:22   #10
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Siden det haglet med tyting ( lokal dialekt for tyttebær) for mitt forrige svar på dette, som jeg tok som et forsøk på å være ekkel mot meg, noe som tydligvis var feil..... Så må jeg neste be om at du forklarer meg HVORFOR det er relevant til den tråden en så stor grad at jeg fortjener rødt for ikke å stå til rette for det du spør om?
HVorfor er det viktig når bilen min hadde en feil?
Da MÅTTE den gå på tomgang, for ellers fikk jeg ikke startet den igjen.
Feilen er selvfølgelig utbedret for lenge siden, men bilen min går på tomgang selv om. Grunnen til at jeg nevnte det, var fordi noen av og til har en grunn til å la bilen gå på tomgang. Akkurat det trodde jeg ikke det var så vanskelig å forstå?
Bilen går på tomgang når det er kaldt uansett, fordi jeg er et egoistisk miljøsvin. Fordi jeg liker den varm. Uavhengig av om lillebror mer med og sitter i bilen, på armen mens vi leverer eller er hjemme hos pappa.
Sånn, da har jeg forklart meg, fint om du kunne forklare hvorfor det er relevant at jeg gjordet det.......

Jeg nevnte dette med at det ikke er så lett å følge "historien" din (som du jo selv nevner i et annet innlegg), for å påpeke hvorfor debatten blir så sprikende. Når man legger det du sier til grunn for argumentasjon så blir det veldig mange tankerekker. Du trenger ikke å stå til rette for noe av det! Men at du er et "egoistisk miljøsvin" er jo noe du må leve med selv. Så få vi andre leve med miljøsyndene våre.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat