Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)
Opprinnelig lagt inn av Esme, her.
Her er det faktisk Floksa, Minni, nam og du som er på den ene siden. Og det er faktisk ikke sånn at de som har vært lenge på FP har antallsbegrensing på hvor mange som har lov til å diskutere i en tråd. Jeg tror heller ikke at mange som blir oppfattet som "erfaren" FP-er tenker på det sånn at "oi, her skriver Floksa noe skikkelig tåpelig som jeg reagerer på, men jeg kan ikke svare fordi jeg har vært her lenge". Det er ikke golf det her, hvor man utdeler handicappoeng.
Jeg sa jo ikke at man ikke kunne svare, men du spurte meg om noe, som jeg ikke husker nå, og i alle fall ikke gidder å bla tilbake til. :lat: Jeg har heller ingen grunn til å tro at dere deler ut handicap-poeng. Tvert imot.
Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.
Hm, jeg oppfatter ikke rine som på samme side som Floksa i denne debatten. Hun opptrer mer som en urokråke på midten som ønsker at debatten skal spore av og omhandle noe annet enn tomgangskjøring og barn i bil bak ulåst dør.
Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.
Jeg vet ikke helt jeg, Skilpadda, men er det ufint å definere rine som en løs kanon på dekk?
Ja, for debatten var gikk jo særdeles rolig for seg og holdt et høyt faglig og saklig nivå før jeg kom inn (sånn ca etter 100 innlegg.)
Jeg nekter å være med på noen som helst side. Selv om jeg har Ilse Jacobsen støvler. 
|