Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-09, 13:24   #2
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke verdier er viktige for deg i din hverdag?

Jeg har tenkt gjennom en del ting i forhold til barna i hvert fall. Jeg vil at vi som familie har tid til hverandre. Tid til å snakke om inntrykkene vi har fått i løpet av dagen. Lytte til barna. Le sammen, ha det morsomt sammen, ha fine opplevelser sammen. Vise hverandre respekt, ikke krangle og kjefte. Være rause med hverandre, ikke minst i forhold til mannen. Skal man leve sammen et langt liv må må man være tolerante og rause.

Jeg er for tiden delvis på jobbjakt, og en ting jeg er opptatt av der, er å finne en meningsfylt jobb. At mitt arbeid der bidrar positivt til samfunnet og folkehelsen, og ikke bare til f.eks. firmaets inntjening.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat