Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-09, 18:29   #45
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner dere noen FP'ere IRL?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

"Å skrive med" ble litt feil formulert hvis man med det tenker seg brevvenn-stilen. Hvis man har blitt kjent med noen på nett blir det litt annerledes enn om man kjenner hverandre irl og i tillegg er på nett sammen. Det var det jeg lurte på, hvorfor det er stas å skravle/diskutere på forum når man kjenner hverandre irl. Får man ikke nok irl uten å bruke nett i tillegg? Det kan kanskje bli for mye av det gode?

Jeg har ikke helt funnet den store meningen med Fb heller og det er på en måte to sider av samme sak.

FB har jeg ikke særlig nytte av heller
Men forum blir jo noe annet. Det at det er venner fra irl her for min del synes jeg er helt greit. Det er jo ikke sånn at vi prater og diksuterer om alt hver dag ellers heller. Dessuten er det jo mange flere jeg ikke kjenner, enn som jeg kjenner. Jeg er jo ikke på FP for å prate med søstrene mine liksom, men de er nå her de også.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat