Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-09, 19:39   #43
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nå må dere forklare meg ...

Jeg lar ungene ta av seg jakke og lue selv *god mor*.

Jeg går også fra ungene når de sitter i bilen* og mens de er alene inne i huset**. De får leke alene ute, sykle på veien selv***, være alene på rommet sitt og gå opp loftstrappa**** og være alene på loftet. Men siden Mauser ikke har sagt at noen av disse tingene gjør at man er en dårlig forelder, tar jeg det med knusende ro.

*De sitter innimellom alene i bilen mens jeg er på lokalbutikken. Da er alle dørene åpne, og skulle det skje noe er det såpass til lokalmiljø her at folk enten ville hentet meg, eller reddet ungene mine.

**Foreløpig ikke lengre unna enn at jeg enten hører dem, eller får kontakt med babycallen.

***Det er få biler og mange unger i nabolaget, og leikeplassen er rett ved huset vårt. Vi har oversikt over hele området fra stuevinduet eller terassen, og det er småbarnsforeldre i 5 av 7 hus som ligger rundt leikeplassen. De to siste er befolket av småbarnsbesteforeldre.

***Ja, ettåringen går opp trapper selv. Det har hun gjort lenge. Jeg har ingen planer om å fotfølge henne, for det der har hun full kontroll over. Nedover er det litt verre, men hun kommer aldri ned fra loftet frivillig likevel.