Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-09, 21:53   #311
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Jeg er enig i at det er naturlig å reagere på ting som berører barna, men det spiller jo absolutt en rolle hva, og i hvor stor grad det berører dem. Hvis fremmede prøvde å dra barnet mitt med i en bil, eller prøvde å gi det ettellerannet uten min tillatelse, ville jeg nok reagert. Jeg ville ikke reagert (i betydningen "nå skal du jammen høre her..") dersom jeg og barna gikk forbi en bil som sto på tomgang. For at jeg skal reagere med å irettesette fremmede mennesker, må handlingene deres enten representere en reell fare for barna mine, eller være av mindre alvorlig grad, men noe som gjentar seg ofte.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat