Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-09, 01:57   #5
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gabriellas sång ...

Dette er en av de vakreste sangene jeg vet om. Jeg har hørt den uendelig mange ganger og elsker å synge den. Jeg får gåsehud hver eneste gang jeg hører den.

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Dette skal ikke være en begravelses-sang. Da er det for sent. Man skal spille den høyt når man trenger et dytt. En venninne av meg brukte denne som mentorsang for å bryte ut av et dødt ekteskap. Den skal være en håp-sang.

Dette er jeg helt enig i, at den kan gi en dytt og håp. En god venninne har vært gjennom et helvetes ekteskap og endelig kommet seg bort fra den grusomme mannen. Jeg sendte henne denne sangen da hun var langt nede og ba henne høre etter, for for meg, så var denne sangen om henne. Og hun var helt enig.
Den er også min mormor som er full i alzheimers. Og moren til "lillebroren min", som tok livet av seg 22 år gammel, som også var i et dårlig ekteskap. Den kan knyttes til mange skjebner.