Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-07, 01:02   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å velge koffert!

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

TravelProen jeg har er myk, men likevel virker den veldig solid. Har sendt den med fly flere ganger nå og den har faktisk holdt seg like fin. Den kan også utvides noen cm med en glidelås som sitter rundt lokket.

Jeg har hatt mange kofferter, stort sett hardplast av enten Samsonite eller Carlton, som har vært varierende, synes jeg. Men TP er den letteste og romsligste.

Ja, TravelPro er knallbra! Etter 13 år på farten med trillekoffert på jobb er det ingen som helst tvil om at TravelPro og Carlton er best. Vi hadde Samsonite-trillekofferter i jobben en periode, og de tålte hverken snø eller grus og mistet hjulene etter kort tids bruk. Hjulene er noe av det viktigste på en trillekoffert, for der er belastningen og slitasjen størst. Om du har myk eller hard koffert spiller derfor liten rolle.