Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-09, 14:56   #38
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nordmenn jobber gratis for én milliard per år

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg jobber en del gratis, men ikke mye. Jeg liker jobben min, så når jeg ikke har poden vil jeg gjerne jobbe litt mer, bare fordi jeg liker det.
(Jeg velger selv hva jeg skal skrive timer for og ikke)

Jeg tror også jeg vil nevne at jeg har ganske frie dager og arbeidsoppgaver, så jeg ser på det som helt fair at jeg strekker meg litt ekstra noen ganger, siden arbeidsgiver også gjør det.

Jeg er ikke av dem som mener det skal skilles mellom jobbliv og privatliv. Jeg har étt liv.
Hvis jeg hadde følt at jeg måtte skille jobb og privatliv hadde jeg nok samtidig følt at jeg måtte skifte jobb.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat