Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-09, 15:39   #55
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen influensatall

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Dette rådet med å holde seg inne en uke synes jeg nå er helt utspilt. Man vet ikke hva man har (altså om det er svineinfluensa) og når man i tillegg vet at det er 600 000 som har hatt det så er det umulig å stoppe smitten. Synes det er helt OK å holde barnehageunger hjemme i en uke og også skolebarn for å stoppe et smitteutbrudd i de enkelte barnehagene, men voksne folk smitter ikke hverandre på samme måte. Jeg var i hvertfall hjemme to dager etter at jeg var blitt helt frisk og synes det fikk holde.

Om alle smitter feks tre personer hver, i stedet for ingen vil jo helt klart spille en rolle? Hvordan kan det ikke spille en rolle?

Jeg tror ikke man kan klare stoppe smitten, men om alle smitter ingen (det er ikke realistisk, men likevel...), så vil jo dette viruset dø ut innen en uke eller to, med mindre folk går ut å sprer smitte da, og tenker at det ikke er mulig å begrense.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat