Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-09, 21:11   #26
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor har man stikkontaktene ved kjøkkenbenken når man ikke har overskap?

Rett over benkeplaten innser jeg jo er upraktisk i forhold til vannsøl, matsprut og rengjøring. Vi har ikke bestemt oss for noe som helst, Observatøren. Kul stikkontakt er et godt poeng. Det kan vi fikse etterhvert, ikke sant? :makter ikke enda en handlerunde i morgen:

Så om vi har en kul stikkontakt så kan den være over der en eventuell glassplate kommer, og under der vi eventuelt skal ha overskap om vi finner ut at vi skal ha det en gang i fremtiden?

Fem doble!? Er ikke det grøsselig mye? Hva bruker du dem til? Jeg tror vi hadde fire tilsammen over hele benkearealet på kjøkkenet vi flyttet fra, og vi savnet så vidt jeg kan huske aldri fler. Nå tenker vi at tre doble tilsammen holder, men det er kanskje lurt med fire doble?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat