Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-09, 10:03   #25
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forteller dere barnehagen/skolen at maten er sunn?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det får mine jenter alltid når de skal på tur om vinteren, alternativt kakao laget på kokesjokolade. Jeg har aldri følt behov for lankedask av den grunn. Jeg synes det er helt naturlig å sende med dem varm drikke på kald tur, og all den tid de ikke drikker te, så er det liksom ikke så veldig mange alternativer til sukkerholdig drikke, synes jeg. Dessuten er de jo ute, hvilket betyr at de vanligvis får utløp for den økte aktiviteten som sukkerinntak normalt medfører.

Vi drikker sjelden saft i uka og aldri brus, så den ene turdagen pr. uke, tror jeg ikke ødelegger et ellers godt kosthold.

Nei, jeg er enig. Vi sender også med varm drikke. Det er vel heller de par kjeksene som gjør at jeg fortjener en liten dask, men så lenge vi har et jevnt over sunt kosthold, ser jeg ikke problemer med at de av og til får med noe ekstra i matboksen på turdagene.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat