Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-09, 14:37   #25
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en slik mor (eller far) som du skulle ønske?

Ja og nei. Hvis jeg skulle blitt den supermammaen jeg ønsker at mine barn skal ha, måtte jeg ha bytta ut meg selv. Så jeg har senket kravene til å være en mamma som stort sett er tilstede, som stort sett behandler ungene likt, som er interessert, sørger for et bra kosthold og fornuftige klær og som er stabil, omgjengelig og grei. Det greier jeg selv om jeg skal fortsette å være meg.

Et unikum som ikke sitter på dataen, men hele tiden finner på morsomme ting for ungene, arrangerer selskaper for barnas venner, er leder i ørten fritidsaktiviteter, leser med dem, spiller med dem og underviser hele dagen og engasjerer meg 100% i alt de driver med kommer jeg dessverre ikke til å bli, tid og overskudd eller ikke. Det tror jeg bare vi må leve med, og jeg har det best om jeg stryker dette fra ønskelista, og heller kommer med en mer realistisk spesifikasjonsliste til mammarollen.