Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-07, 13:55   #6
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å lukte sterkt på sykehus og andre institusjoner

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Mannen jobber i ambulansen og der er noen iherdige røykere (også i ambulanseklærne!) og så skal de "frakte" pasienter med både pusteproblemer og alt mulig i en liten bil sammen med den stinkende mannen og hans stinkende klær?! Skulle ikke vært lov!

Jeg så også engang to damer i hvite klær som var ute og kjørte i en bil hvor det stod Trondheim Kommune -hjemmetjenesten på (jeg stod og ventet på å krysse gata der de stod og ventet på grønt lys, så jeg var nært innpå), og den ene av damene røykte. Inne i bilen med vinduet igjen. Kan bare tenke meg hvordan begge måtte stinke etterpå.

De jobbet vel strengt tatt ikke i en institusjon, siden de jobber hjemme hos folk, men de jobber da tross alt med å pleie andre mennesker likevel. Og i bilen til hjemmetjenesten???