Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-09, 12:50   #11
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innføring av karensdager ved sykdom

Nei, jeg tror ikke det. For min del kunne det i perioder gjøre at det føltes lettere å holde seg hjemme (vondt i hodet eller slikt) fordi jeg likevel tok regninga selv. I andre perioder kunne jeg istedet tvunget meg på jobb selv om jeg absolutt burde holdt meg hjemme. Om noen dagers lønn trekkes fra lønnsslippen, kan jeg nemlig slite i andre perioder. Og jeg tror ikke jeg nødvendigvis gjør en god jobb i møte med mennesker som har det fryktelig vanskelig når jeg er feberfrossen og har vondt i kroppen. Og ikke er det sikkert at de setter pris på mine baselusker, heller.

Men jeg ser at vi bør ha tiltak som reduserer langtidsfravær, det gjør jeg.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat