Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-09, 23:59   #91
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nabohuset vårt ble lagt ut for salg for en fem års tid siden. Det hadde vært utleid til mer eller mindre shabby folk lenge, og hadde ikke høy standard, men vi vurderte så smått å kanskje by på det hvis det var greit nok. Dessuten var vi nysgjerrige, og ville se hvordan det så ut inne der. Vi ble møtt av en noget flau megler. Det var ikke ryddet og vasket der, og var lite innbydende. Men det verste var kjelleren. En skikkelig gedigen kjeller med bl.a: en kjellerstue hvor tiden hadde stått stille siden tidlig 80-tall en gang, ett rom fylt av safer, medaljer og gassmasker (!), et soverom uten vinduer, men med speil i taket, palmetapet og hårete vegg-til-vegg-tepp, et ufyselig bad og sist, men ikke minst - et svært verkstedlignende rom med en stor grop i gulvet, akkurat som i Silence of the lambs!

Jeg husker jeg måtte dusje etter at jeg kom hjem igjen, og jeg ble kvalm av å se ut vinduet og se nabohuset. De som flyttet inn, har shainet det skikkelig opp. Jeg tror jeg må be om å få se kjelleren deres, så kanskje jeg blir kvitt traumene.

Hva pokker var det for noe da, hvem er det som bygger fangehull i gulvet sitt? Huff sier jeg bare