Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-09, 01:45   #47
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twilight - New Moon

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Da har jeg altså sett denne filmen. Og jeg er så skuffa. Det er noe av det mest elendige tragiske makkverket av en film jeg noensinne har sett. Og jeg har en tung hangup på vampyrer for tiden altså, så jeg var et lettkjøpt bytte. Men dette - dette var sorry saker. Terningkast 2 er vesentlig mer enn den fortjener.

Åh? Har du lest bøkene? Jeg kommer nok til å bli litt skuffet i og med at bok nr. 1 var fantastisk i forhold til filmen, det samme gjelder nok den andre filmen også, i forhold til boka. Jeg blir alltid skuffet. Husker da jeg så Engler og Demoner også, det manglet såpass mye og så enormt mye var forandret på at jeg nesten grein av skuffelse på vei ut av salen.