Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-09, 09:50   #14
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt og nyttig-tur

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ender ikke de "Nytt og nyttig" -turene ofte opp med å bli ganske dyre dersom man deler reiseutgiftene som reiseparteneren må betale for turen? Jeg har inntrykk av at det virker langt billigere enn det i virkeligheten er, og at man kan få slike turer like rimelig ved å plukke og sette sammen turen på egenhånd. "Fordelen" (som jeg ser som ulempen) for mange er at det er "reise i flokk"-prinsippet med guider som følger og forklarer fra A til Å hele reisen.

De turene blir dyre om du skal ha med reisefølge ja. Det lønner seg om en reiser alene. De skal jo selge deg pakker med mat og utflukter når en kommer til reisemålet, men dette er faktisk helt frivillig om en vil koste på seg. En må stort sett betale inn en depositum når en melder seg på, men det får en igjen i kontanter på reisemålet i landets valuta om en ikke vil være med på betalings utflukter arrangert av dem. Det er veldig mange som reiser alene på sånne turer og veldig mange som reiser alene som ikke gidder og betale i dyre dommer for og få enkeltrom. Jeg delte rom med ei kjempehyggelig dame når jeg var på tur med Naturamet Pharma i mai i år, og hun hadde vært på flere av Nytt & Nyttig turene også og var storfornøyd. Delte bestandig rom med andre hun ikke kjente og det var bestandig vellykket, for begge reiser jo med samme utgangspunkt at de reiser alene og er innstilt på å dele rom med en annen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat