Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-09, 09:55   #24
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forbaska mannfolk uten refleks!

Vi traff en mann juleaften for en del år siden...

Var på tur hjem fra julekveldsfeiring hos min mor, fra dem går en svingete MØRK vei med hus på ene siden, og skog/kratt/fjell på andre siden.
Mannen var ute å gikk tur med hunden sin, uten refleks...på den siden av veien uten hus.

Vi kjørte en stor varebil, og mannen fikk speilet i hode/skulder og gikk rett ned for telling.
Spratt ut av bilen, og var LIVredde, mannen fikk seg nok en karamell men turte vel ikke si stort.. han hadde forårsaket hele opplegget selv, og jeg gav ham refleksen jeg hadde på jakken min og sa at det er en fordel å bruke sånt når man er ute å går.. vi beklaget hendelsen, og mannen beklaget sin "oppførsel" og gikk videre.
Han er naboen til moren min, og er nå naboen vår også siden vi har flyttet inn i nabohuset til foreldrene mine og han er ALDRI observert uten refleks igjen...

Tragisk vet du.. min store skrekk det der.
Blir så sint jeg, at jeg stopper og gir folk en skikkelig reprimande.. store som små!

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat