Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-09, 09:57   #26
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forbaska mannfolk uten refleks!

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Ehh, dinglerefleks, refleksbånd, refleksvest... lat dette er da refleks... refleks er ikke usynlig. Med mindre du med "vest" mener en en som går på batteri og lyser, så er det vel nettopp REFLEKS du mener med "vest" også?

Jeg er enig med Skremmern. Små refleksbrikker, bånd rundt armen, er svært lite synlig når det er annet lys som forstyrrer (som møtende biler).

I går ettermiddag i skumringen så jeg en eldre dame som gikk langs en trafikkert vei. Hun hadde sånne bånd (hva heter de, sånne man "slår" på armen og så krøller de seg rundt?) rundt begge anklene, og i tillegg en refleksbrikke i snor. Med biler i begge retninger var jeg omtrent 20 meter unna henne da jeg fikk øye på henne. Hun gikk på motsatt side av vegen for meg, så vinkelen for mine lys i forhold til hennes refleks var selvsagt ikke optimal. Jeg skjønner ikke at folk tør å gå ute uten refleksvest, rett og slett. De andre er for dårlige, for refleks-flaten er for liten.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat