Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-09, 10:10   #7
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reflekser til å stryke på klærne?

Tett før jeg føler for å kjøpe en refleksvest i størrelse mini, for å ha på ungen oppi vogna, sånn for å øve inn vanen med en gang... jeg mener, øve inn vanen hos MEG, så den er på plass innen den skal øves inn hos HAM...

gutten er 15 mnd gammel, og det eneste han går ute er evt deler av stykket fra oss ned til lekeplassen, vi bor i et borettslag og lekeplassen er på nedsiden av huset, så det er ikke snakk om å gå på VEI, dog er det et lite stykke det kan kjøre noen biler. Men, vi går ikke på lekeplassen når det er mørkt heller da egentlig, og for det meste bærer jeg ham ned, han er ikke sååå stødig på dette med å gå med sko og vinterdress enda, så det er bedre at han utfolder seg inne på lekeplassen...

Men en fin liten minirefleksvest kunne vi jo hatt, sånn at jeg fikk inn vanen...