Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-09, 12:17   #35
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbaska mannfolk uten refleks!

Opprinnelig lagt inn av Ullvott, her.

Går dere alle sammen med refleksvest når dere skal en liten tur ut døra eller ta bussen til jobb om morgenen altså? Tydeligvis ingen av dere som bor i nærheten av meg, for det er sjelden jeg ser andre enn barn og en og annen jogger med refleksvest.

Når jeg går til bussen (3-4 minutter i 30-sone, men uten fortau) bruker jeg ikke refleksvest, bare sånne straps, men oppfører meg til gjengjeld som om jeg er usynlig (går i grøfta og hopper enda lenger ut i grøfta om det mot formodning skulle komme en bil). Det er for pesete å drasse på en refleksvest hele dagen på jobb, til og fra møter, etc.

Men når vi skal "ut og gå", for eksempel når jeg og jentungen går til og fra balletten (20 minutter hver vei, en del småveier uten fortau), har vi på oss refleksvest, både jeg og tøtta. Ser at det er flere og flere for eksempel hundeluftere som bruker vest. Og joggere. Jeg bruker det alltid når jeg jogger i mørket.