Tråd: Førjulstiden
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-09, 12:36   #5
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Førjulstiden

Jeg tenker at jula kommer uansett hvor mye jeg stresser, så jeg prøver å holde det til et minimum med stress ...

I år har jeg shoppet endel av julegavene på nett og det har vært utrolig behagelig. Jeg er ikke så veldig glad i å gå i butikker.

Har en pepperkakedag med barna, den resulterer i en pepperkakerønne samt endel griser, damer og menn.

La forresten merke til den store posen med potetgull på det bildet av pepperkakehuset ...

Koselige julebilder