Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-07, 11:37   #20
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Country, danseband, og trønderrock

Siden det snakkes om danseband så må jeg bare fortelle noe som skjedde for et drøyt år siden, vi liker Picazzo godt, bedre før enn nå kanskje, men.
Mannen var på jobb i butikken, og hadde besøk av en annonseselger som han ofte hadde der, de snakket som regel om alt mulig, og denne dagen snakket de om musikk. mannen sier at vi tidligere hadde dilla på picazzo, at vi til og med kjøpte t.skjorter som det sto Picazzo på, bra det da sier han annonseselgeren. Ja sier mannen min, men jeg synes ikke han nye vokalisten er så bra som han forrige, ikke det at han nye er dårlig, men han forrige var mye bedre, ja sier annonseselgeren, da får du ha takk for tilitten da, han var nemlig den nye vokalisten i picazzo, mannen var bra flau en god stund etterpå, gikk å humret litt hele kvelden.