Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-09, 09:03   #12
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere mye blomster, pynt osv i stua?

Veldig lite dill hos oss. Før var det mest fordi vi hadde dekket de fleste veggene i stua med høye bokhyller, og jeg liker ikke rot og dill i hyllene, bare bøker. Nå har vi luka kraftig og har en vegg med bøker fra gulv til tak, og med ny tv kom det også inn en lang hylleløsning som har gitt plass til et par grønne planter og litt lys. I tillegg til noen potteplanter i vinduskarmen og et lite bord mellom sofaen og den "dagsengen" vi har satt opp under vinduet i stua gleder jeg meg til å pynte litt mer til jul i år. Ellers har vi ikke noen logiske steder å ha dill plassert om det ikke står bak glassdørene i framskapet på kjøkkenet, eller som sagt på de hyllene i stua. Og det passer meg veldig fint siden jeg er helt amøbe når det kommer til støvtørking.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat