Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-09, 10:11   #56
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbaska mannfolk uten refleks!

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Hvis forsvarlig fart er 40 km/t så er det jo det du må kjøre i. Mest sannsynlig kan du kjøre fortere for det meste, men når du møter noen må farta ned. Dette lærte vi da på trafikkskolen?

Senke farta når sikten er dårlig. Enten det skyldes møtende trafikk, mørke, snøvær eller tåke. Senke farten før uoversiktlige svinger eller bakketopper. Er ikke det en selvfølge, da?

Hvis jeg skal senke farten HVER gang jeg møter en bil, dette er altså en hovedvei, så vil det jo bli utrolig merkelig og irriterende kjøring vil jeg tro?
Svinger og bakketopper er en ting, men man møter mange biler når man kjører på en sånn vei.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat