Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-09, 14:50   #27
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Homsene i mummiboka?

Bøkene er kjempefine, daffy. Du bør absolutt lese dem for din egen del også. (Jeg kjøpte alle på svensk for en del år siden og leste dem om igjen, det var stor stas.) Jeg ville anbefale å begynne med Kometen kommer, det er den første boken i serien, og den og Trollmannens hatt (nummer to) er nok de "enkleste". Poden likte dem da han var fire, og erklærte etter det første kapittelet at det var "først litt skummelt, men så vennet jeg meg til det". Det var nok det litt uvante språket som var "skummelt", tror jeg.