Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-09, 19:41   #15
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reflekser til å stryke på klærne?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Når man er 110 cm høy, så bør man vurdere det også da.
Man trenger ikke mange metrene for å bli påkjørt i mørket på parkeringsplasser.

:fanatisk:

Jo, men da tar man på refleksvesten før man går ut døra hjemme. Jeg må jo også si at da mine gikk i barnehagen så utstyrte vi oss til polar-ekspedisjon på vei til barnehagen, selv om vi kjørte bil. Dvs med vinterdress og refleksvest (om vinteren, altså ), regnjakke og regnbukse i regnvær, osv.

For uansett hvordan vi gikk eller ikke gikk, så er mine unger sånn at snø, vann og søle bare ser ut til å hoppe på dem, og om veien kanskje var bare 50 meter, så tilbakela de sikkert 400 meter hver... Og DA er det klart at det er viktig med både skikkelige klær og refleksvest.

Mer enn en gang kom vi i barnehagen og folk lurte på om vi hadde gått hele veien. Full av snø, roser i kinnene... joda. Vi hadde gått helt fra bilen.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat