Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-07, 14:28   #14
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har aldri vært i Roma. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Ja, ikke sant det var herlig med sol og 17 grader og denslags! Vi hadde det også aldeles strålende!

Ja, vi kunne bare ikke vært heldigere. Kl 12 lørdag formiddag satt vi på en uterestaurant ved Piazza Navona med rødvin og pizza på bordet. Definitivt min aller beste januaropplevelse. Bodde dere et bra sted?

I knivingen mellom New York, Roma og Hong Kong vil jeg faktisk påstå at Roma leder (ja, altså, så lenge vi holder Hong Kong utenfor).

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat