Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-07, 15:01   #18
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har aldri vært i Roma. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Var dere fornøyd med hotellet? Vi reiser til Roma neste mandag men jeg har ikke bestilt hotell ennå. Tar gjerne i mot tips til hotell og ting man kan gjøre med en 5 åring

Vi bodde på Hotel dei Borgognoni. Det hadde fire stjerner, og ligger ved Trevifontenen, i en gate som heter Via del Bufalo. Glimrende beliggenhet. Jeg tror kanskje vi betalte noe rundt 1400 kr per natt. Hotellet var bra det. Likte særlig at vi kunne ha vinduet oppe om natten uten å bli forstyrret av bråk.

Sist redigert av Pepper Lemon : 17-01-07 kl 16:27. Årsak: Skrivefeil
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat