Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-09, 09:55   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode sko med kilehæl? Fly London?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hm.. Vanskelig når jeg ikke får prøvd altså.
Jeg er vanligvis en mellomting av 36 og 37. Bør jeg da gå opp til 38?
ElinBlu - har du 37 i alle dine fly? Er de vonde å gå på da, kjenner du tåa i skotuppen når du går?

Jeg har 37 i de tre parene mine med slik såle (og ett til), men 36 i et annet par. Det er mulig jeg kjenner tåa i skotuppen når jeg går, men jeg har i alle fall ikke tenkt på det som noe problem. Det ene paret mitt trengte imidlertid litt inngåing. Jeg er usikker på hvor stor avstand det er mellom størrelsene, og 38 kunne nok ha blitt for stort, ser jeg for meg. (Har ikke prøvd noen i 38.)