Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-09, 22:59   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brudekjolesynsing

Jeg synes kjolen var finere på den litt større dama enn på den veldig slanke modellen.

Allikevel vil jeg på det sterkeste anbefale deg å velge en kjole du faktisk kan prøve. Jeg vet ikke hvor stor du er. Jeg var ca en str 46 da jeg giftet meg, og det var plenty av fine kjoler å velge i. Jeg ble fantastisk vakker i en kjole som så veldig anderledes ut på en sånn tynn modell (min fasong var nok mer rett for kjolen). Altså hadde det blitt helt feil å velge kjole ut fra et bilde av en tynn modell når man ikke er tynn selv.