Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-07, 18:57   #16
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Feit" - noe jeg ikke har fått med meg

Feit er hva man gjør det til. Jeg syns feit er et kult ord, mye bedre enn såkalt politisk korrekte overvektig. Om jeg kaller meg selv overvektig, så føler jeg at jeg forsøker å gjemme kiloene mine. Jeg er feit, SMELLFEIT og temmelig stolt er jeg og! Feit, feit, feit, feit, feit; se, det ordet gjør faktisk ikke vondt så lenge man ikke har intensjoner om at det skal gjøre vondt. Det er ikke verre enn tynn, faktisk. Det er rett og slett det motsatte. Om noen sier til en person; herregud så TYNN du er, det er jo ikke PENT! Da brukes ordet nedsettende på lik linje som ordet feit kan brukes nedsettende; helvetes feite kjerring, se og slank deg! Men jeg kan ikke se at ordet TYNN tas opp i det vide og det brede, det er fordi det er LOV å være tynn, mens det ikke er lov å være feit. Jeg vil påstå at alle andre enn meg har et problem med at jeg er feit. Ja, jeg kunne gjerne tenkt å være 50 kilo lettere, men jeg er det ikke og akkurat nå så gir jeg en god faen. Jeg er mer opptatt av at forretninger skal selge meg regntøy som passer MEG, ikke at JEG skal slanke meg for å passe tøyet deres! Jævla idioter.