Tråd: Mediasenter
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-07, 18:59   #4
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.467
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mediasenter

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Tivo er vel kun tilgjengelig i USA. Det er omtrent som en harddiskopptaker med innebygd programguide slik at du kan ta opp hvilke programmer du vil og kan se dem senere, eller du kan pause programmet du ser på mens du svarer i telefonen eller finner på andre ting og så kan du fortsette fra der du var.

GET (Tidligere UPC) sine nye set-top bokser som de vistnok skal begynne og sende ut i disse dager skal tilby mye det samme, med mulighet for å ta opp inntil 50 timer med TV.

Det er altså ikke helt det samme som en mediasenter-PC, den kan i tillegg mye mer enn kun og ta opp tv, du kan høre på radio, se film fra DVD, se på bilder du har lagret på PC-en rett på TV-skjermen etc etc. Jeg har en mediasenter-PC selv og er strålende fornøyd med den, selv uten muligheten for å ta opp TV (har ikke kjøpt TV-kort til den enda)

Hei Juste!
Kan jeg spørre deg hvilket merke/forhandler og hva dere gav for mediasenterpcn deres? Har du flatskjerm til? Må man regne 14 dagsverk for å sette seg inn i herligheten ...?

Jeg har ganske lyst på et slikt mediasenter!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat