Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-07, 20:17   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Country, danseband, og trønderrock

Jeg er virkelig usympatisk allergisk mot de tre nevnte kategorier. Jeg blir nesten fysisk dårlig av å høre på det (og ja, jeg fikk Rompa mi, Neiså tjukk du har blitt og ettellerannet Åge på rad på nyttårsaften. Jeg ble nesten litt ubehagelig. )

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg reagerer så sterkt negativt. Jeg mener, det suger hoppetau, selvsagt, men det er det mye som gjør. 90 % av listepop, f.eks., er bare gammelt oppgulp med ny trommemaskin (gud, nå hørtes jeg ordentlig tante ut), men jeg får ikke like spader av det. Og jeg kan objektivt gå med på at Johnny C eller kanskje til og med Dolly P er en god artist, men jeg får like fullt mark innvendig når jeg hører ponnyrytmen eller gudforby en steel-gitar.

Kanskje jeg må til analyse.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat