Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-09, 00:02   #13
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan står det til med brannsikkerheten i FPs hjem?

Skal vi se...

Vi har seriekoblete røykvarslere, samt brannalarm på boligalarmen. Batterier i røykvarslerne er skiftet sånn en nå og en da, så der skal jeg ta å skifte alle, så det er likt.

Vi har pulverapparat på hver etg. Det ene er nytt og de to andre ble for et halvår siden fylt på nytt, etter at mannen min brukte de og avverget storbrann i nabohuset.

Vi har brannstige fra soverommene i 2. etg.

Brannteppe på kjøkkenet.

Huset er relativt nytt, så alt elektrisk er av ny og moderne art, med et sikringsskap som har så store kurser at de tåler den belastning som er i et normalt hushold.

Jeg tar ut kontakter av alt småelektrisk, og forlater aldri julebelysning på, hverken om natta eller når vi forlater huset.

Tenner kun te-lys eller kubelys, og bruker _aldri_ lysmansjetter.

Tja, det var vel det meste, og jeg tror vi har gjort det vi kan for å forhindre brann.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat