Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-09, 14:42   #42
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du en slik mor eller far som du skulle ønske?

Så langt så vel! Egentlig rimelig fornøyd med egen innsats. Nå er jo junior bare 20 mnd så de store utfordringene kommer kanskje ikke før senere. Har forholdsvis lang lunte og det er som oftest ganske god stemning i heimen. Har flyttet til ny by og trenger å bli kjent med mennesker med små barn. Spesielt med tanke på aktiviteter ute på helg. Leking ute synes jeg nemlig er ganske kjedelig.... (spes på vinterstid)Mannen er vel generelt flinkere til å leke enn meg, men vi kan da ikke være like flink til alt! Nå skal det sies at poden i huset er, og har alltid vært, en "enkel" unge å ha med å gjøre. Trygg, blid, sosial, masse latter og tøys. Sover over tolv timer på natta og er lett å legge. Dermed så får jeg mer overskudd til å være en god mamma også.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat